donderdag 6 augustus 2015

KIK


In Juli heb ik meegedaan met de KIK, de Kijkast Inspiratie Kit. voor info over de KIK klik hier.
Het thema was Colorspash. Voor mij was het echt een uitdaging, een hele andere manier van kaarten maken. maar wel heel erg leuk.


 De bloemenmal is van Yvonne Creations en het ovaal is crea-nest-lies XXL stitch, het woord thanks heb ik bewerkt met de wink of stella shimmer pen, geeft een leuk glitter effect.



het label is een snijmal van cuttlebug.
de bikini is van Joy crafts 6002/0179
de tekst is een stempel van joy crafts 6410/0027 summer loving.

Papier uitgesneden met crea-nest-lies XXL ovaal en daar de Joy crafts Floral stempel opgezet. 

De stempels zijn van Joy crafts seashore.

De stempels zijn Joy crafts Seashore.

ik vond het erg leuk om mee te doen en zo technieken te leren. Ik kijk al uit naar de volgende KIK. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten