donderdag 24 december 2015

Condoleance


Het zijn niet de leukste kaartjes om te maken, maar ik vind het wel de dankbaarste om te maken,.
Pas weer een mogen versturen en dus maar weer eens aan de slag om een nieuwe te maken,

Met behulp van mijn MISTI heb ik achtergrond stempel Watercolor Wash gestempeld.   zonder mijn MISTI krijg ik geen mooie afdruk, moet achtergrondstempels eigenlijk altijd dubbel stempelen en met de MISTI gaat dat perfect. 

Ik heb memento Gray Flannel inkt gebruikt. voor de achtergrondstempel en om de randen te inkten.
De vlinder is een stans uit de butterfly giftbox van Find-It. deze heb ik drie keer uitgestanst en op elkaar geplakt.
de tekststempel is van Joy Crafts 6410/0042

3 opmerkingen:

  1. Mooie,stijlvolle kaart,Linda.Hele mooie vlinder.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! (er zijn trouwens goede en makkelijke manieren om ook je grote stempels prima af te drukken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klopt, maar ik ben heel blij dat ik vorig jaarvde MISTI aannkon schaffen,voor mij een ideals hulp bij het stempelen.

    BeantwoordenVerwijderen