dinsdag 12 januari 2016

A Nice Cuppa


Met een facebook aktie won ik een tegoedbon van 15 euro Bij Stampin time 4 you en die heb ik dus maar besteed aan de bundle A nice cuppa stamp set en Cups & Kettle thinlits dies van stampin up. Helemaal blij mee.


Het idee voor deze kaart heb ik op Pinterest gezien bij Angela Lorenz, de beschrijving ervan staat op haar blog

De stempel heb ik beinkt met memento London Fog inkt. Toen heb ik een rode watermarker gepakt en ben ik op mijn stempel stippen gaan zetten, tussendoor wel ff regelmatig de stift schoon schrijven op een kladpapier. Dan adem je op je stempel en druk je hem af. geeft een heel geinig effect. Niet te zien op de foto is dat de tekst in de stempel is bewerkt met de wink of stella glitter pen. boven het theekopje, het hartje/rook uit de thinlits set. Gesneden uit holografisch papier.


Ik heb een schrijfblokje versierd, met dezelfde stempelset. de basis is geembosd met een hartjes embossingmal, waarvan sommige hartjes bewerkt zijn met de wink of stella glitter pen.
De snijmal is een craftable van Marianne Design CR1350. Lint erdoor rijgen, strikje erin.
Wat strass steentjes langs de rand voor een leuk effect.
Theekopje en tekst stempelen en met de thinlits uitsnijden. Ook op het kopje zit wat wink of stella glitter.



1 opmerking: